thanks for the click..

Tuesday, July 14, 2009

BERITA TERGEMPAR KEPADA PARA LELAKI...


tetiba semasa melayari tenet hari nie aku terjumpa satu berita tergempar...

memang pelik.. nak percaya atau tak..

tapi terpulanglah..memang susah nak caye..huhuhu..

tajuknya megan fox is a man...



amacam?? tak caye kan..huhuhu..

nak baca seterusnya klik link di bawah..


bg sape yg tak kenal dia nie.. untuk pengetahuan dia nie jadi heroin dalam cite transformers


hahaha..jadi percaya atau tidak bolos saja dinding tuu...wakakaka..

14 comments:

Anak Gemilang said...

mmg pemint setia rncgn blos sj dnndg itu en fakhrul ni.. ekekeke..
aaah??
citer tu.
sy lom tgk lg..
haha.
tp kwn sy kata. best.
sbb grfiknya bgus.
itu komen mereka.. haha

Night Crawler said...

hahaha...tak lah..suka makna di sebalik kata2 tu..hehehe.. tgh donlod cite transformers nie..hehehe..

lizz said...

haha. ade dah muvi ni dlm hard disk.tp,tak sempat lg nk tgk.hahha

Night Crawler said...

tgk jgn tak tgk...nak cek ade tak halkum dia tu..hhahaha...

kiraney said...

dik..
bukan 'percaya atau tidak..."
tapi "bersedia atau tidak..."la.huhu

DaliaLiyana said...

tul ke?? cam suah je nak caye ni...:(

Night Crawler said...

~kiraney =>..wah akak ade blog tak kasitau org..huhuhu.. ungkapan tu sajer tukar tuk post nie..hehehe

~dalialiyana => a'ah susah nak caye..tah betul tah tidak berita tu..huhuhu..

Nur Hidayah said...

hehe..xtau nk la nk cye ker nie..

Nur Hidayah said...

hehe..xtau nk la nk cye ker nie..

SasHa Lee said...

memang tergempar...

LuVidA^^ said...

nk caye pon bole..makan ati la mamat2 yg minat die ni..huhukk..

Night Crawler said...

hahaha..itu sudah menjadi satu kemestian...

Nad. said...

ha? megan fox adelah lelaki?? bia btuuul..

Night Crawler said...

entah la..bunyiknya cam tu..biasa la dunia artis..huhuhu...tgk cite tranformer tu cam tak betul..punya la cun megan tu..huhuhu...