thanks for the click..

Tuesday, August 4, 2009

politeknik kota kinabalu

salam sejahtera...
berita terkini...hehehe..
cewah terasa membaca berita plak...huhuh..
saje mengomen setelah mood yg dicari sempena interview praktikal tak menjadi..
mati2 ingat hari nie interviewnya...punyalah bersemangat sudah nie..
last2 bukan hari nie..entah la bila nak interview nie....
hahaha...tapi takpe lah..
hari nie daftar jak pun..
nie lagi satu yg hampeh...
timbul satu persoalan disini(walaupun tak siapa yg mahu menjawabnya..hehehe)
kenapa pelajar bahagian lain seperti bahagian elektrik,mekanikal,perdagangan misalnya..
memproses pendaftaran mereka cepat berbanding memproses pendaftaran pelajar bahagian awam..
bila tiba giliran saya untuk mendaftar..masa yg diambil tak sampai 5 minit pun..
tu pun sy dapat masuk pada pukul 1 ptg..walhal dah tunggu dari 8.30 pg lagi....
ape kehal nya..
proses yg begitu cepat telah dilambatkan sehingga terpaksa menunggu sebegitu lama untuk memproses satu pendaftaran??
disini saya akan mengkaji perkara ini dan mungkin saya akan memberi cadangan yg bernas untuk pihak pengurusan..
hehehe...
apa2 pun kejadian kali ini tak patut berulang pada pendaftaran sem yg akan datang..
bawah nie adalah keadaan semasa sesi pendaftaran pelajar senior..







3 comments:

PurPleZ said...

best seyh.
meriah!!
windu r kat usm!!(tetiba)
nak balik ke campus jumpe kengkawan(tetiba)

Anak Gemilang said...

ush..
cantek gk poli kk ek..
haha..
ish2..
sbr2..
ada mslh d pgkln data la tuh..
xda sesiapa yang nk lmbt tau x?
hehe.
sama la. kte.
snsib..
haha.
wah.. dorg pun pki mask gk ek?
smaa la ajk pndftrn kte ni..
hiih..
bila la dorg nk check trf kshtn kt cni..
bunyi yang batuk smkin ramai..
td ada clzm3 sy pg hsptl dh.
dia dmm..
mtk djauhkan.. haha..
~eyh.. poli sy budak awm.
dh ada yang kena interview. jam 12.3o tadi. wakaka..

Night Crawler said...

pepel==> usm pun rindu kat pepel(tetiba)...hahaha..

ora==> yg lepas tu biar lepas..jgn diulang sudah..ya loh dorang pakai mask..langkah menjaga kesihatan langsung takde kan..dorang jer yg pakai mask..yg beribu kat luar nie terdedah ngan virus tu..pastu yg beribu nie la yg kene kuarantin..uhuhu..ish..ape khabar kawan awk tu..ok juga??
dah ada interview..wah..cepatnya..kami sini tak tau lagi...