thanks for the click..

Monday, August 3, 2009

politeknik kota kinabalu


hari ini ingatkan leh la daftar terus..
rupa2nya hantar buku laporan jer..
nie yg malas nak daftar dua kali..
kan senang kalo wat terus..
dah leh masuk kelas..
nak tengok cam mana keadaan poli kk tgk la pic kat bawah nie yer..




wah..esok nie kene interview...
waaaa...jadi lastly..
bersedia atau tidak bolos aja dinding tu...hahaha...

6 comments:

Dba Ghani said...

haaaa.smoga jaya!

TerubukMasin said...

Lu blajar kt poli bro???bgus2. gua penah smpi cmpus lu ni..pstt..rmi peminat MU ke kt cmps lu tu..gua dh nk dmam, EPL dh nk start nie..kehkeh..

PurPleZ said...

hoho
guer ad kawan d poli itu
kalo jumpa kim salam
senior kamu kot
course elektronik computer
name mahirah(kecik2)
n then, skg pun ad 1 stud prac sama ngan guer, name nadia.
poli gak
same course gak.
hehe

SasHa Lee said...

hehe..yarrh bolos saje diri kamu...hikhiks..;)

Night Crawler said...

Dba Ghani==> tq..^_^

TM==> ramai..yg fanatik pun ada..kami sini ala2 satu malaysia gitu..chealsea, arsenal, totenham,liverpool..ish banyak la..muhibbah kami sini...hahaha..

pepel==> oo..tapi tak kenal la..hehehe..nanti la kenen-kenenkan...hahaha...

sasha==> hahaha...kalo tak boleh pecahkan aja..hahaha...

pauhputik said...

salam kenal bro

smart bebenor poli demo nie

besar pon besar

kawe klik doh iklan nuff demo

nanti datang melwat kawe klik la hok

kawe pulok deh...