thanks for the click..

Wednesday, July 17, 2013

Dah setahun rupanya...

Dari Julai 2012 hingga Julai 2013..dah setahun woo bersarang blog nie tuannya tak datang tgk.. macam2 dah berlaku dalam tempoh masa setahun..(setahun sudah ku menunggu dirimu..(lirik tak kena) :p)...ada perhimpunan bersih yg media kerap putar belitkan, pru13 yg cam rumah dah siap tapi pahat masih berbunyi, ramadhan tiba lagi..(ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna..)
..pru kecil balik kat besut..(nak ignore pun dah tak boleh sekarang nie..nanti kena tipu lagi).. keep that aside for a moment..

Hari nie kan org yg selalu chat ngan aku(dia sorang je yg selalu chat pasal tak aktif pun chatting nie) kat ym.. kenal yg ala2 begitu je.. dia bagi gambar kat aku..selama aku chat ngan dia..tak lah nak tau rupa dia cam mana pun..tak berangan pun rupa dia cam mana...gambar kat ym pun gambar default biasa(ala yg boleh pilih camtu je tu)...tup2 dia bagi..subhanallah..cantiknya...(adakah dia jodoh untuk aku? :p)... betullah kata hati aku...baik aku tolak je nak tgk gambar dia.. aku tak nak dekatkan atau menjauhkan diri dgn dia kerana rupanya.. cantik atau buruk aku tak ambil kisah pun..tapi sekarang nie macam mana... hati dah kata lain...otak dah kata lain.. takkan nak istikharah kut..ish..tu dah jauh sangat tu.. nak buat cam mana...nak buat cam mana...ottokajo? ottokajo?

No comments: